Wypełniona sala w Katowicach

By Luty 28, 2019news, Wydarzenia

Za nami czwarte spotkanie dotyczące budowania zaangażowania w mediach społecznościowych. Tym razem na szkolenie Piotra Chmielewskiego w Katowicach przyszło bez wątpienia najwięcej ludzi.

Spotkanie dotyczyło tworzenia etapów kampanii reklamowej na Facebooku, tak, żeby dzięki temu zyskać jak największe zaangażowanie. Uczestnicy mogli się dowiedzieć od Piotra Chmielewskiego o czterech, pięciu i siedmiu etapach kampanii, która ma być możliwie najbardziej efektywna.

Szkolenie odbyło się na największej auli Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, która może pomieścić 400 osób. Publiczność dopisała i wypełniła aulę po brzegi. Było czwarte wydarzenie, które realizowaliśmy wspólnie z agencją Social Media Now i zarazem cieszące się największym zainteresowaniem.

Zdjęcie: Kornelia Batko.