Rekord frekwencji we Wrocławiu

By Styczeń 16, 2019news, Wydarzenia

Przynajmniej 250 osób pojawiło się na trzecim bezpłatnym szkoleniu we Wrocławiu, które organizowaliśmy wspólnie z agencją Social Media Now. To był do tej pory frekwencyjny rekord.

Bezpłatne spotkania, które wspólnie organizujemy, zawsze są powiązane z tematem budowania zaangażowania w marketingu. Piotr Chmielewski, właściciel agencji Social Media Now, który prowadził szkolenie na Uniwersytecie Wrocławskim, pokazywał jak budować zaangażowanie na Facebooku.

Prezentacja, którą przedstawił Piotr bazowała na czterech etapach podczas których nawiązujemy kontakt z grupą docelową. Cztery etapy, które zostały wspomniane można zastosować w momencie gdy chcemy przedstawić i sprzedać naszym odbiorcom konkretny temat.

Co ważne, każde nasze spotkanie, składa się nie tylko z przekazania wielu konkretnych wskazówek, ale także z możliwości zadania wielu pytań.