Cykl Zaangażowany Sport

By Maj 9, 2018news

Za tydzień, 16 maja, zapraszam do przeczytania pierwszego mojego felietonu z cyklu Zaangażowany Sport. Tekst będzie dotyczył fundacji największych angielskich klubów piłkarskich.

Moje dotychczasowe doświadczenie w marketingu, ale także w dziennikarstwie, związane jest przede wszystkim ze sportem. Miałem okazję przeprowadzić wywiady z czołowymi przedstawicielami polskiego sportu (m.in. Adam Małysz, Justyna Kowalczyk, Marcin Gortat, Irena Szewińska). Byłem związany głównie z biatlonem, siatkówką i piłką nożną. Cykl autorskich felietonów o sporcie był dla mnie naturalnym wyborem.

Chciałbym pisać o budowaniu zaangażowania w marketingu sportowym. Zacznę od opisania kilku angielskich fundacji klubowych, które są świetnym przykładem kreowania zaangażowania we własnym otoczeniu, co przekłada się także na konsekwentnie budowany wizerunek.

Na pierwszy felieton zapraszam w następną sobotę, 16 maja.

 

Krzysztof Wodecki, pomysłodawca i koordynator Engagement Marketing Forum